bloggishen

Har haft lite blogg torka ett tag :P
Har knappt slå på datorn när jag har kommit hem från skolan...så trött är jag.
Vet inte vad jaghar onte men jag har typ ont från mitten av låret ner till fotknölarna så det blir som ett motstånd när jag går i trappor eller backar :/
Är hemma från skolan eftersom min skola endast betsår av stentrappor -.-
Har iaf matten hemma, typ den ända viktiga lektionen idag :P
Ikväll så kommer Nellshi (Nellie) hit så blir det film kväll och scccccccccccchebab( kebab) mysigt.
Blir väl att kolla på running free eller spirit. Hahhahaah vi är som två pensionärer.
Vi slår på en en film vid 8, vid 10 då är vi halvt död, halv 11 då sover vi hahhahahahaahhah.
sen så när vi vaknar så spelar vi alfapet?
Bild från första lokala dressyen på ridskole ponnyn Guinness.
En extermt fin dam som jag saknar...

Kommentarer
Postat av: anonym

vem tävlar henne nu ?

2012-01-13 @ 15:56:55
Postat av: Anonym

Vem tävlar hon nu( guiness)?

Super bra blogg

2012-01-20 @ 22:39:58
Postat av: Anonym

Vilka tävlar hon(guiness) nu??

2012-01-25 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0