blogg.se..... -.-

Gjorde ett inlägg vid 12, men det kom aldrig upp -.-¨
aja vid 2-3 åkte vi till svedje, inte så jätte nöjd över det passet, menmen alla dagar kan inte vara bra :P
Imorn rider bella Noah om hon inte gör det ska han bara skrittas.
Eftersom han tappade så otroligt mycket muskler  när det var så dåligt väder ute så det gick inte att rida.

Så måste han gå varje, eller skrittas jag räknar det som villa. Han rör sig inte nå mycket i hagen så jag tycker att det är viktigt att han inte bara står och inte har någon bra blodcirculation :P

På måndag börjar skolan också... jag orkar inte vill skippa den här sista terminen och chilla fram till gymnasiet.
Jag vet att den här sista terminen i 9:an kommer att vara skit, mycket prov,rapporter,uppsatser mm inför slutbetygerna.Men jag orkar seriöst inte.......
//Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0