^^

känner mig faktis ret lonely.
jag håller BARA på med hästar först stallet, gröntkort kurs o träningar o gud vet allt,
ja det var aslänge sedan jag tog me mig en kompis och gick på stan......
saknar de! men man tänker ju ändå det är ett biff djur jag har den behöver min hjälp!
och jag ångrar ingenting när alla framgångarna kom, men när motgångarna kom sa jag "JAG SKA ALDRIG TÄVLA"
men det gjorde jag endå! jag vill så gärna ibland ksk lite för mycket man vill t och tävla varge hälg o så!
men moffe ksk inte vill de, det får jag ta hänsyn till! ibland är det så!

men ibland behöver jag bara träffa en glad poerson för att det ska gå bra på tävlingarna!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0