imorgon blire hoppträning för bästa tränaren in tha world:)

jag ÄLSKAR att träna för yannic, hon var den första instruktören jag hoppat för med egen häst:P
sham börja med yannic, troll börja med yannic, moffe börja med yannic!
asså först instruktör hopplektionen hade yannic jag o moffe paow hon såg kapaciteten i han!
de var tack vare yannic moffe och jag haft våra fina rudorxd
utan yannic hade jag ALDRIG varit där jag är nu!
fine har inte tränat för henne på länge men det är för att hon är elr jobbar med att utbilda hästar på strömsholm:)

första gången jag hoppade för hon med moffe hoppa vi 85:)
yannic sa att moffe hade kapacitet att gå dom HÖGRE klasserna!

så tummen upp för yannic (Y)


saknar ridlägret som fann, tummen upp till yanniclägret som jag varit på 2 ggr ALLTID lika bra:P (Y)(Y)(Y)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0