komentarer love love love

lindeey om dagens ridning, hopponny vs dressyrponny? va e han?<3:
Tycker att han har blivit fin i dressyren, så båda ;) Har du någon annan sport än ridning som du verkligen gillar? :)

* Fråga till Julia :)

Ha en bra dag :)

fotboll är mitt näst starka intresse!
Men hästar går före, hehe ogillar my daddy!;) nämen bara jag r glad s e dom glaa!
men jag gillar dom mesta sporterna innebandy osv osv!

tack för frågan

o tack!♥
Fanny,filippa och sham ([email protected]) om beger mig till stallet för att rida runt sjön och träffa pluttis <3: Hugga sååå sööt moffe är <3

Kramar från Fanny,filippa och sham

hihi ja han e s sööt! kram på er själv ♥

tack för frågoena! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0