men då blir det ett videoinlägg imorn då:)



hur ska min nästa ponny vara?????


ja absålut inte färdig utbildad den ska inte hoppa en La.
Den ska inte vinna varge tävling! då tycker jag att man köpt sina vinster!
jag kan provrida en ponny för 10 00, det enda jag söker är en kapacitet!
har den bra hoppkapacitet jamen då är den ju min!

man skaha motgångar asså inte bamin ponny rev sista i omhoppningen i Lan asså det blev bara en 2:a placering!
i sag whuta???? jag är nöjd över moffe om han hoppar ett plank! vi stannade ut oss på 2an i timrå sisst
jag va ganska nöjd! som jag fick typ 20 fel i debuten i Lb! tidsfel, korsa sitt ridspår 8 av dom felen varav 2 stopp!
jag är glad att jag kom runt.i timrå han hade vinterpäls dålig kondition! jag kan inte begära för mycket!
det är en ponny! oh my good om man blir besviken på ett riv i La det skulle vara som en vinst i Lb för mig.
Jag skulle varit ÖVERLYCKLIG!

jag har aldrig köpt nåra vinster, har du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0