moffes bäääääääääääääääästa väääääääääään ever<3

imorse åkte mamma och jag på stan som sagt;)
sen åkte jag till stallet, gissa vad som hänt?
charlie (nya hästen)  hade rymt från sin hage sen in till moffe!
dom hade blive bästisar delade på höet o allt!
men ingen var hemma näe det hände så när jag skulle hämta moffe jag ba whuuuta?
vi tog in BÅDA hästarna moffe i gången och charlie i boxen!
sen kom alla andra hästar o anneli hem! det var 2 andra ponnys i stallet nu!
sen när jag o illen skulle gå ja men då fick charlei ett sykbryt i boxen, han saknade moffe stackarn♥
det var första gången moffe gick i samma hage som en annan häst sen vi tog han♥

så fick moffe sin bästa kompis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0