sparar till ett par nya stövlar!

lutar på ett par tretorn;) så jag slipper att smörja så ofta, vet jag e lat:P
har 200 spänn;) ska nog sälja mina andra! någon som vill köpa dem!
fick dom i somras! hade tnkt mig 900 kr för dom! någon som e intreserad?
isåfall komentera!

jag fick en fråga om jag kan lägga upp en bild på moffe när han är nyrakad?
kommer på måndag tror jag:P

ska träna för bästa tränaren yannic på torsdag! ksk kommer en film:P
lägntar så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! jag har inte hoppa på evig heter!

sparar till en ny hjälm oxå det blir en jw hjälm eller en charlies (stavninng) owen hjälm! maggies hjälm tycker jag är döfin!
den tjejen har riktigt bra smak;)♥

Kommentarer
Postat av: lindeey

Hoppas det kommer gå bra på träningen! :D

2012-01-01 @ 02:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0