vem e Julia? vad vill hon? är hon en vanlig tjej?

Ni vet ju lite men igentligen inte sååå mycket!
Jag har ridit sen jag var super-liten! Aldrig haft en ponny värd 40 00!
Jag har inte haft någon ponny man bara kan åka ut och tävla med!
Sham red jag och min vän Mathilda in! Hon gick i femmen då tror jag så hon fixa ju grunden på han!
Vilket va tur för jag klarade inte av honom!
Jag red Sham 3 år innan jag började att tävla! Så vi kände ju varandra!

Han va spciell!

När jag var 9 år vann vi KM:et i Lc! min superstjärna!
asså känslan stå där med bigga rosetten nomnomnom♥


okej ni ksk inte tycker att den e stor men på sham, asså han huvve försvann typ;)

Troll han var tjurig som bara den! Ibland fick jag hnom inte över hindrena!
Vi kunde inte rida ut själva, det var ett litet handikap!
Så ingen av ALLA mina hästar har bara vare att hoppa upp och hoppa en bana med ALLA olika titthinder!

jag har inte köpt mina vinster  pugnt&slut!

Mitt liv!

jag älskar mitt liv! Jag har 2 underbara hästar 2 föräldrar som bor ihop och skussar mig 24/7!
jag har lera vänner, synd bara att dom bästa bor på andra sidan stan;)
Jag trivs i klassen/skolandär jag går! Vi har 3 datorer 2 tvaparater  hemalagad mat på bordet nästan varge dag!

om jag skulle se ett - med mitt liv är det att vi inte bor på landet!

komentera vad du vill för fråga jag är 99 % ärlig!!


min dröm♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0