2011

2011 tar imorgon slut.
mitt 2011 har varit på topp och i botten.....
5 mars gjorde jag och ridskole ponnyn Guinness min och våran tävlings debut. Gick kannoners 4 fel i LD bara :D.
På hemma tävlingarna fick startade jag min första riktiga dressyr tävling på samma ponny, 60% på första starten är ju inte helt fel.
Sen i slutet av sommaren slutade jag i satsingen på ridskolan och tog då halv/hel foder (någon balndning) på Noah.
Sen så slutade han lyssna på mig gick och tittade på andra hästar och vägrade gå in från hagen.....
Åkte till Sundsvall och tävlade, då var vi på topp med 1 blågul rosett med oss hem, lite trött i andra klassen menmen...
Sen till timrå fick en 5:e placering, vilket kanske är hyffsat bar för en tinker balnd alla sport ponnys? ;)
Och nu är vi tillbaka efter en halvdan vila, konditionen är tillbaka nu fattas bara dom rätta musklerna så kan vi lätt hoppa en LA :)
Mitt mål med Noah nästa år är att debutera LB för att sedan nolla den och i slutet av året kanske vi har hunnit startat en LA om vi inte hinner så tar vi det 2013 :)
//Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0