kass uppdatering!

ja jag vet men ska uppdatera denna bättre fram över!
moffe och jag har det bra mysigare än vanligt!
moffe ska badas och rakas imorgon, michaela kommer förbi vi tre!
ska ride med kattis oxå, ska bli fett kul! sen blir det väl svedje någon dag här hoppas jag!
o GOD JUL! har fått massa julklappar typ 2000 ja allt! ska ta en bild sen på allt om jag orkar!
bla. en ny ridväst jw hjälm väska, sparar till en jw hjälm oxå!
kattis ha ju fixat en snygg header och tema! diggar den starkt!
men blir nog ett morgons inlägg sen!

ps, i stall sabra är allt chill anneli letear storhäst! de e väl de som e på g antar ja! fast det blir nog inte frns till våren;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0