Uppdatera igen!

Ja nu ska uppdateringen börja :D
Stallmötet var idag gick jätte bra och alla vart nöjda ;D

Tävlingar!!

Som sagt har jag hållt igång han och tävla :D
Vi tävlade igår i kramfors :D Jag har nollat 2 Lc:er så jag fick göra debut i omhoppning :D
Men iaf, i Lc var jag en secund ifrån vinnaren :D BRA JOBBAT MOFFIS!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
Sen i Lb ramla jag av! Men skulle bra ta nya tag till dagen därpå.Tävlade två dagar.
Och han var riktigt trött idag inte sykist utan fysikskt!
Men alla ska ju vara trötta någon gång!
Iaf, så ramla jag av i Lc:n igen!!! Men när vi kom hem hoppa jag lite och då var han jätte fin!
Hopplektion för elin hellström imorn! TAGGAD!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



love ya <3<3<3

Kommentarer
Postat av: ulla nordgren

Härligt!!! Vilken glad bild, det smittar av sig!!! Kram Farmor

2011-09-19 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0